فریت بار فرودگاه امام
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پایانه بار هوشمند ایران ایر: پایانه کشتی فرودگاه امام خمینی (IKA)

ترمینال باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی یا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی پس از ساخت ساختمان اصلی خود به نام «ترمینال هوشمند باربری ایران ایر» نامگذاری شد. این پایانه بار مبدأ کلیه محموله های هوایی است که از مرکز ایران (تهران) به صورت هوایی به تمام نقاط جهان ارسال می شود. فریت بار فرودگاه امام به عبارت دیگر، کلیه کالاهای صادراتی بار هوایی و همچنین بارهای مسافری از مبدأ این ترمینال باری - واقع در فرودگاه امام خمینی (ره) به سراسر جهان اعم از آسیا، اروپا، آمریکا و ... به صورت هوایی ارسال می شود.

ترمینال باربری هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره) با وسعت بزرگ مکانیزمی است تا شرکت های حمل و نقل هوایی و مسافربری خدمات گسترده خود را در زمینه حمل و نقل هوایی به هموطنان عزیز ارائه دهند.


فریت بار فرودگاه امام خمینی


شرکت های فریت بار در ترمینال بار هوشمند ایران ایر
برای اکثر مهاجران و دانشجویان خارج از کشور و همچنین برای اکثر شرکت های صنعتی و تولیدی، انجام باربری کاری زمان بر و دردسرساز است که مستلزم صرف زمان زیاد و در برخی موارد هزینه های پرهزینه است.
مراحل پیچیده ترخیص کالا از گمرک و رزرو از شرکت های مختلف باربری بین المللی که هر کدام فرآیندهای خاص خود را دارند، اغلب باعث ایجاد مزاحمت برای افراد و شرکت ها شده و وقت زیادی را از آنها می گیرد. اخذ مدارک و انجام تشریفات پیچیده گمرکی و صدور بارنامه و انبارداری همراه با بسته بندی های مورد نیاز و استانداردهای بین المللی برای اکثر افراد موضوعی پیچیده و غیرعادی در زندگی شخصی یا تجاری شرکت ها می باشد.

شرکت فریت بار

بنابراین، افراد و شرکت ها اغلب ترجیح می دهند تمام این فرآیندهای بسیار زمان بر و پیچیده را به شرکت های باربری بسپارند و به تنهایی سفر کنند و تجارت کنند. شرکت های باربری در زمینه حمل و نقل کالاهای مختلف برای مقاصد مختلف بین المللی، در روش های مختلف هوایی، زمینی و دریایی، تجربه و تخصص دارند. شرکت های باربری مانند آرین آسمان با اکثر ایرلاین های بین المللی و همچنین اکثر شرکت های حمل و نقل بین المللی قرارداد دارند و بهترین شرایط را برای باربری شما در اسرع وقت و با کمترین قیمت و هزینه در نظر می گیرند.


شرکت باربری آرین آسمان در ترمینال باربری هوشمند فرودگاه امام خمینی

شرکت آرین آسمان دارای دفتر رسمی در ترمینال بار هوشمند فرودگاه امام خمینی با مجوز رسمی از شرکت هواپیمایی کشوری می باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این دفتر می توان به حمل بار مسافری، بسته بندی تخصصی کالا، صادرات بار، صدور بارنامه هوایی و ... اشاره کرد.دفتر مرکزی آرین آسمان واقع در تهران به امور واردات، ترخیص و بازرگانی می پردازد.

شرکت باربری آرین آسمان با مجوز رسمی از شرکت هواپیمایی کشوری اولین و تنها شرکت باربری هوایی عضو اتحادیه جهانی یاتا و شبکه حمل و نقل بین المللی WWPC در ایران می باشد. این شرکت با سالها تجربه در زمینه حمل بار هوایی، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان، قادر است با کادری مجرب و متخصص در تمامی مراحل ارسال بار هوایی به شما کمک کند. آرین آسمان با نمایندگی های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می تواند ملزومات و کالاهای شما را در صورت تجاری بودن به شرکت شما برساند و پس از بسته بندی تخصصی به شرکت مقصد تحویل دهد؛ و اگر بار شخصی است آن را به منزل ببرید و در فرودگاه مقصد به شما تحویل دهید.شرکت باربری آرین آسمان در ترمینال هوشمند ایران ایر فرودگاه امام خمینی
شرکت باربری آرین آسمان در ترمینال هوشمند ایران ایر فرودگاه امام خمینی


قسمت های مختلف ترمینال باربری هوشمند فرودگاه امام خمینی

1 قسمت گمرک ترمینال بار هوشمند ایران ایر
بخش گمرک ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به دو بخش مجزا تقسیم می شود:

گمرک بازرگانی
در این قسمت از گمرک ترمینال که در مرکز امارت ترمینال و در طبقه دوم آن قرار دارد، امور رسیدگی به صادرات کالا از ایران به خارج از کشور به صورت هوایی انجام می شود. کلیه امور مربوط به اسناد و مجوزهای صادراتی در این قسمت انجام می شود.

گمرک کشتی های مسافری
در این قسمت از گمرک که در قسمت انباری ترمینال قرار دارد، جابجایی بار مسافری از ایران به خارج از کشور به صورت هوایی انجام می شود. کلیه امور مربوط به صدور اسناد و مجوزهای باربری مسافر در این قسمت انجام می شود. همچنین در این بخش ارزیابی کالاهای صادراتی و کشتی های مسافربری توسط بازرسان گمرک انجام می شود.

گمرک مسافری و تجاری در ترمینال بار هوشمند فرودگاه امام خمینی
2 قسمت بسته بندی بار در ترمینال هوشمند فرودگاه امام
پس از ارزیابی محصول، نوبت به بسته بندی بار می رسد. در این قسمت کلیه بارها در کارتن های مرغوب و در گونی بسته بندی و مهر و موم می شوند تا از آسیب دیدن آن در حمل و نقل هوایی جلوگیری شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، بسته بندی بار فریت را ببینید.

3 قسمت بازرسی بار در ترمینال هوشمند ایران ایر
پس از بسته بندی، محموله شما توسط دستگاه X-Ray در محل بازرسی محموله به طور کامل بررسی می شود. بنابراین برای بازگشایی بسته های خود باید از بارهای غیرمجاز بر روی بار جدا خودداری کنید.

4 قسمت قرنطینه ترمینال بار فرودگاه امام خمینی
پس از طی مراحل فوق و بازرسی، محموله شما در انبار بزرگ قرنطینه ایران ایر قرنطینه می شود تا در زمان مقرر در زیر پرواز شما رهگیری شود. این انبار بسیار بزرگ ظرفیت بسیار بالایی دارد و به راحتی می توان بارهای بسیار زیادی را در آن جا داد.

5 قسمت قرنطینه کالاهای با ارزش در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی
در این قسمت کالاهایی که ارزش بسیار بالایی دارند قرنطینه و محافظت می شوند. کالاهایی مانند طلا و اشیای قیمتی و آثار باستانی موزه ها و ...

6 یخچال بزرگ برای قرنطینه کالاهای فاسد شدنی در ترمینال بار فرودگاه امام
دو یخچال بزرگ بالای صفر و زیر صفر برای کالاهای فاسد شدنی وجود دارد. کالاهایی مانند میوه و سبزیجات، گوشت و ماهی، میگو و خرچنگ، لبنیات و پروتئین و غیره تا زمان پرواز در این یخچال های بزرگ قرنطینه می شوند.

7 انبار کالاهای خطرناک در پایانه بار ترمینال باربری هوشمند ایران ایر
این انبار مختص قرنطینه موقت کالاهایی است که در دسته کالاهای خطرناک قرار می گیرند. مانند بارهای رادیواکتیو، محترقه، نمونه های عفونی و غیره برای اطلاعات بیشتر به صفحه شرکت هواپیمایی کالاهای خطرناک مراجعه کنید.

8 انبار HRCM
این قطعه حفاظت شده در ترمینال هوشمند بار فرودگاه امام به محموله هایی اختصاص دارد که در بازرسی اشعه ایکس موفق به اخذ مجوز امنیتی نشده اند. این بارها که معمولاً حجیم یا سنگین هستند به مدت یک تا چند روز در انبار HRCM قرنطینه می شوند تا مجدداً توسط سگ های جستجوگر پلیس سپکا مورد بازرسی قرار گرفته و مجوزهای امنیتی و حفاظتی برای حمل و نقل هوایی و خروج دریافت شود..





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهسا
ت : دو شنبه 24 آبان 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی